Doe mee, word actief!

Wat kun jij doen voor de stad?

• Wil je meteen ook lid worden? Het bestuur geeft nu een aantal cadeaulidmaatschappen weg! Geef je hier op!
  • Ben je al lid? Meld je aan voor de Whatsapp-groep bij Carline de Boer. Zo blijf je altijd op de hoogte van onze afdelingsactiviteiten en van het laatste nieuws uit fractie en bestuur.
  • Kom naar de Algemene Afdelingsvergadering. De vergadering vindt minstens twee keer per jaar plaats, in het voorjaar en in het najaar. Kijk op onze website of lees onze nieuwsbrief voor de actuele data.
  • Wil je kennismaken met de Raad? Bezoek dan eens een Raadsvergadering. Voor actuele onderwerpen en data zie de kalender van de gemeenteraad.
  • Heb je interesse om actief te worden in de lokale politiek? Bezoek dan eens een Fractievergadering en ga in gesprek met de raadsleden over actuele beleidskwesties. In principe vergadert de fractie elke maandagavond op het stadhuis, stuur een mail aan de fractiesecretaris om je aan te melden en naar welk onderwerp je interesse uit gaat.
  • Heb je interesse in een bestuursfunctie? Kom dan naar de Bestuursvergadering. In principe vergadert het afdelingsbestuur elke eerste woensdag van de maand. Stuur een mail naar de afdelingssecretaris om je aan te melden.
  • Ga je graag in gesprek met de kiezers? Meld je dan aan als vrijwilliger voor campagneactiviteiten!
  • Wil je jouw expertise op een bepaald beleidsterrein delen, neem dan contact op met Flip Hoedemaeker.

2016-04-05 13.11.47

Laatst gewijzigd op 9 januari 2018